17. mai feiring på Tveita

16. mai samling

I dag har vi hatt 17. mai - samling på Tveita skole for elevene på 1.-4. trinn og flere av barnehagene på Tveita. Vi var så heldige å få besøk av tidligere rektor Jan som hadde en flott samling for oss. Han hadde med seg Vanessa og Ai Vy fra 5. trinn som forsangere. Sara og Emil fra 4. trinn skal holde årets 17. mai tale og de holdt en flott generalprøve for oss. Etter dette spilte Viyan på 3. trinn nasjonalsangen for oss på fiolin. Samlingen ble avsluttet med "Norge i rødt, hvitt og blått" der alle elevene sang med.

En ekstra takk til Jan som kommer og har samlingen med oss.

Program for 17. mai

Kl. 07.50-08.30: Morgenarrangement

Flaggheising i Tveita skolegård til fanfare av Kampen Janitsjar.

Tale fra 4. trinn, fiolinspill fra 3. trinn, sang fra 1. trinn og forsangere fra 5. trinn.

Kl. 10.45: Oppmøte i skolegården for de som skal gå i tog

Elever som skal gå i toget møter lærerne i skolegården senest 10.45.

Vi tar t-bane sammen ned til byen.

Elevene fraktes i buss tilbake til Tveita, eller hentes i byen.

Hentested er Tordenskjoldsgate  (oppløsningssted 1b). For deg som skal hente barn er det lurt å stå på sjøsiden av Karl Johan pga. fremkommelighet. Husk å gi beskjed til ansvarlig voksen når du henter ditt barn.

Her henter du barnet ditt på Rådhusplassen.pdf

Tveita skole går som nummer 116 i toget. Det er vanskelig å anslå når dette blir, men vi går ca. klokka 12.

Vink gjerne til oss, men foresatte kan ikke gå inn i toget.

Kl.15.00:

FAU arrangerer skolegårdsfest i store skolegård.