Vennskapsdag

Vennskapsdag i skogen

Det var meldt regn hele dagen, men selvfølgelig smilte sola og været til gjengen fra Tveita skole og vi fikk kun noen dråper regn da vi var på vei hjem. Dette var en dag hvor elevene samarbeidet på tvers av klasser med mye latter og moro.

Elevene hadde en aktivitetsbingo hvor elevene selv valgte hvilke aktiviteter de skulle gjennomføre. Det var et supert aktivitetsnivå og mange elever kunne krysse av hele bingobrettet sitt.

Resultatsmessig fikk vi en høyt offisiell skolerekord i løpet ved bommen der Lena stod. Ethan fra 6. trinn løp på 36,42 s. I erteposekastingen traff Daniel 500 poeng (dvs, 5 x 100 poeng) på fem kast.

Det er ikke noen tvil om at en slik dag bør bli en tradisjon på Tveita. Dette skal gjentas!