Bestilling skolemelk

Skolemelk

Skolelyst® produkter bestilles og betales direkte til TINE på www.skolelyst.no og deles ut hver dag på og av skolen.

Uten tilsatt sukker
Alle drikkeproduktene på skolelyst.no er uten tilsatt sukker eller kunstig søtning, men med et naturlig innhold av sukker fra råvarene.

Utvalg på skolen
Skolene bestemmer selv hvilke produkter de ønsker å tilby på sin skole, men du vil alltid finne Lettmelk 0,5 % fett og Lettmelk 1 % fett i sortimentet. Du kan se hvilke produkter Skolelyst tilbyr til skolene på skolelyst.no/produkter.

Matpakketips
Skolelyst er opptatt av matsvinn, og har laget matpakkeoppskrifter av restemat. Se gode oppskrifter på skolelyst.no/aktuelt/fra-matsvinn-til-matpakker.

Husk at det kan ta opptil 14 dager fra bestilling til første levering.

Spørsmål?
Gå til skolelyst.no/sporsmal eller
kontakt oss på telefon 23 288 334
eller på e-post skolelyst@tine.no.

11.01.2024

Helmelka er tilbake!

Klassikeren helmelk er tilbake i Skolelyst-ordningen! Produktet blir tilgjengelig for foresatte å bestille 15. januar. Første levering med helmelk skjer fra uke 4.

Innlogging for foresatt