God jul og godt nyttår!

Lucia

Vi takker for god innsats fra store og små på Tveita i høst. Vi har mange gode erfaringer og opplevelser bak oss. Vi er kjempestolte av 5. trinnet vårt som har hatt kjempefin fremgang i lesing og regning. Vi er 8. beste skole i landet i nasjonale prøver!

Mange har lagt ned god innsats. Vi har fått trivselsledere som setter i gang aktiviteteter i friminuttet. Det har vært god aktivitet i alle klasserom. Skole og AKS samarbeider om læringsstøtte, og etter jul vil ressurslærere også ha fast tid i AKS.

Vi setter stor pris på godt samarbeid med FAU, Lions og andre i nærmiljøet. Vi takker for juletre, julegløgg og fine opplevelser.

Nå er det juleferie på Tveita skole, AKS har åpent 21.12, 27.12, 28.12 og 2. januar.

Vi gleder oss til å møte alle igjen 3. januar, som er første skoledag etter ferien.

God jul og godt nyttår til dere alle.

ledelsen ved Tveita skole