Teaterkveld 9. november

teaterprosjekt

Tradisjonen tro gjennomfører vi et teaterprosjekt i samarbeid med avgangsklassen på dramalinjen ved Hartvig Nissen videregående skole. Det er 21. året på rad i år. De 30 Hartvig Nissen-studentene, som er i alderen 18 - 20 år, skal i løpet av fire dager samarbeide med våre lærere. De skal instruere Tveitaelevene. Sammen skal vi øve inn og sette opp en forestilling med innslag fra hvert av trinnene 1 – 7.

Tveita markerer at det i år er 100 år siden den store barneforfatteren Roald Dahl ble født, og vi har valgt hans litteratur som tema. Sammen med Hartvig Nissen-studentene vil Tveitaelevene ta oss med på en reise gjennom Roald Dahls magiske verden.

Teaterforestillingen blir vist i

aulaen onsdag 9. november

kl 18 - 20.

Aulaen har begrenset publikumskapasitet. Vi endrer billettordningen i år.

Vi reserverer èn billett til hver elevs familie, denne må hentes og betales for mandag 7 november kl 16-18. Eventuelle restbilletter selges tirsdag 8. november, da er det maks 3 billetter per elev.

Billettpris (lik pris for barn og voksne): kr 100,-

VELKOMMEN!